ماجرای شباهت چهره یک ساواکی با پدر مهران غفوریان + عکس هدف مصر از ساخت سریال «حشاشین» چه بود؟ نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) «ساعت صفر» رضا رشیدپور چه زمانی پخش می‌شود؟ «مست عشق» در صدر گیشه سینمای ایران آنتونی هاپکینز در «پادشاه کاونت گاردن» «مست عشق» همچنان در حال رکوردزنی | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد
سرخط خبرها

برگزاری گردهمایی طرح" نشر خوبی ها "در مشهد 

  • کد خبر: ۱۶۳۸۰۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
برگزاری گردهمایی طرح
گردهمایی طرح نشر خوبی ها با هدف انعکاس نشر خوبی ها در جامعه امروز با باحضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان خادم همه مبلغین و دستگاه های تبلیغی در کشور است که تلاش می‌کنند با استفاده از اسلام ناب و معارف عمیق اسلامی و با تولید، آماده سازی روش ها و مدل های تبلیغی مسیر تبلیغ و انتقال معارف را به عموم مردم جامعه در تمام سطوح با تمام عقاید معرفی کنند.

وی افزود: سازمان تبلیغات این وظیفه را در قالب یک حرکت جمعی با مشارکت مبلغین و مبلغان ساماندهی کرده است که در آنها با روش های جذاب و خلاقانه در کنار محتواهای متناسب بتواند این هدف را محقق کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ارائه هایی از تجربیات موفق مبلغین در زمینه های مختلف که در این جلسه با بقیه شرکت کنندگان در این طرح به اشتراک گذاشتند. 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: این ارائه ها بسیار جالب و پرمحتوا بود و می‌توانست سرلوحه خوبی برای دیگر مبلغین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی اظهار کرد: با مشارکت بیشتر این عزیزان و افراد خلاق دیگری که می‌توانند با دیدن خوبی ها و روایت خوبی ها و کمک به نشر این خوبی ها، دستگاه تبلیغ را به سمت بهروزی پیش ببرند، شاهد همکاری های بیشتری باشیم و ما نیز از این افراد حتما حمایت خواهیم کرد.

نشر خوبی ها در جامعه

صاحب قرانی مدیرکل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی گفت: یک گردهمایی روایتگری از مجموعه اقداماتی که مبلغان و مبلغات ما در سطح استان در ماه مبارک رمضان انجام دادند، تحت عنوان نشر خوبی ها انجام دادیم.

وی افزود: عملیاتی که در ماه مبارک رمضان با محوریت مبلغان، شکل گرفت، این بود که آنها بتوانند اقدامات خوبی که منجر به گره گشایی در زندگی مردم شود، علاوه بر اینکه اقدام عملی انجام می‌دهند آنرا در رسانه بازنشر هم بدهند و اقدامات نو و خوبی که در سطح جامعه انجام می‌دهند یا انجام خواهند داد را بتوانند ارائه و نشر بدهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی ادامه داد: این اتفاق در قالب طرح نشر خوبی ها ترتیب اثر داده شده است تا هر خوبی که سطح جامعه می‌شود در قالب این طرح انعکاس دهیم.

صاحب قرانی بیان کرد: طبیعتا اقدامی که طراحی شده است در مقابل اقدامی است که دشمنان ما علیه مردم طراحی کرده اند تا هر اتفاق بدی هرچند کوچک که در کشور اتفاق می افتد با پشتوانه و توان چندین برابری تلاش می‌کنند تا آنرا به سرعت نشر داده و بزرگنمایی کنند و از طریق باعث ناراحتی مردم شوند. 

وی تصریح کرد: الحمدالله امسال یک اتفاق خوب و پر ثمری در این حوزه انجام گرفت و امروز مراسمی است برای بازگویی تجربیات مبلغان و مبلغاتی که در این زمینه فعالیت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->